вторник, 4 апреля 2017 г.

Պլաստիկ օվիկիանոս

Թարգմանությամբ տեսանյութը դիտեք այս հղումով:

Մեկնաբանող-Հիշում եմ,թե ինչպես առաջին անգամ տեսակապույտ կետ։
Նավի վրայի մարդ-Նայեք,նայեք,օօհ
Մեկնաբանող-Ես նրանց հետևել եմ դեռ մանկությունիցս
Սուզորդ-Ի՞նչ եք կարծում,դա որտեղից է։ Նավից է՞։
Մեկնաբանող-Ամենուրեք պոլիէթիլեն եմ տեսնում։
Տարեկան ութ միլիոն տոննա պոլիէթիլենային աղբ է թափվումմեր օվկիանոս։
Ներկայացնող-Մենք այնտեղ ենք,ինչը կարծում էինք,որհամեմատաբար ավելի բնալան միջավայր է։ Ես սկսեցիմտածել այն հարցի շուրջ,թե ինչ է տեղի ունենում այլօվկիանոսներում։
Լրագրող,ով սիրում է օվկիանոսը
Մեկնաբան-Մեծանալով՝ իմ աշխարհը համարել եմ օվկիանոսը։Դա այն տեղն է,որտեղ ես ավելի ոգեշնչված եմ զգում։
Չեմպիոն,ով սուզվում է ներքևում
Սուզորդ-Որպես ազատ սուզորդի,օվկիանոսը այն տեղնէր,որտեղ ես ապացեցի,որ ես՝ ես եմ։

Վերջապես ես ունեցա հնարավորություն ծովինվարձահատույց լինելու։
Գլոբալ հարցերի ճգնաժամ։
Մեկնաբան-Մեր արտադրած պոլիէթիլենի ընդամենոը մի փոքրմասն է,որը վերամշակվում է։
Նավակի վրայի երկրորդ մարդ։
Սա երբեք չի քայքայվի։ Ոչ մի տեղ չունի գնալու։
Մեկնաբան-Սա մի բան է,որ այս կենդանիները ստիպված ենդիմանալ,քանի որ մարդը ինքն է արել դա և նետել միջավայր՝կենդանիները ստիպված են դիմանալ։
Սուզորդ-Ռեկորդը պլաստիկի 276 կտոր է՝ 90 օրեկան թռչնիներսում։ Եթե պլադտիկը մտնում է դելֆինի սննդակարգիմեջ,ապա այն նաև մեր սննդակարգի մեջ է։
Նավակի վրայի տիկին- Իհարկե՛։
Մեկնաբան-Համայնքները կառուցված են այս տարածքներիվրա։ Այսպիսով՝ քաղցրահամկսրտոֆիլըլեգիպտացորենը,շաքարի եղեգը աճում ենքառասուն տարվա աղբի վրա։
Ունե՞ք ինչ-որ բան,որը պլաստիկով փաթաթված չէ։
-Ոչ
-Ոչ
Մենք պետք է կյանքը դարձնենք ավելի լավը՝ մեր երեխաներիերեխաների համար։
Մենք փոփոխության ալիքի կարիգ ունենք։
Փոփոխությունը հնարավոր է,եկեք սկսենք հենց մեզանից։

 Աղբյուրը՝

Комментариев нет:

Отправить комментарий